Miehen ajatusmaailma on outo.

Sain tänään mieheltäni viestin: sensiz yapayanlizim - ilman sinua olen ypöyksin. Vastasin hänelle (ikävissäni tietysti minäkin täällä olen) että mitä luulet minun sitten täällä tekevän, treffeilläkö käyvän?Tietysti minäkin yksinäiseksi itseni tunnen. Noh, sen sijaan että lohduttaisi minua tyyliin "pian tämä aika menee rakas, kohta olemme taas yhdessä" seuraavassa viestissä lukikin kiitos vain, kylläpä kohensit mieltäni. Ei ymmärrä taas tämä nainen!! Huoh. Hän kun kokee olevansa yksin vastuussa mielialastani - jos olen huonolla tuulella tai surullinen, se on suora isku vasten Hänen kasvojaan, ihan kun vain Häntä kiusatakseni olen muuta kuin iloisen pirtsakka!

Hmm... kärjistyy vissiin kaikki tunteet näin erossa olon aikana... Seuraavalle pidemmälle lomalle Hän saa kyllä luvan tulla mukaan :)